London

Kanseleringen i Norwich var skumle greier, var det nå slik at kansje hele turneen stl i fare? Blir det fly til gardermoen på søndag, å så jobb på mandag (oh the horrors!).

Samma det, Norwich var ikke noe blivende sted, så da var det tog som gjaldt.

I London så var det jo også flere folk som var på plass, Lars, Remi og Jens hadde landet dagen før med Motorhead bilett i lomma. Lørdag kveld, i London, med alle folka samlet…..det kommer til å gå som det pleier det 🙂

Basecamp på London Guard hotel, å hurtig opprettelse av stampub på Pride of Paddington. Mat, øl og litt nerver for om Lemmy var på track !
Konserten var på Hammersmith, er av de kuleste konsert plassene i London, dog et lite stykke i taxi. 40 pund kom det vel på, men det er en dråpe i havet på denne ferien, virkelig.
Motorhead – sold out, masse folk, biletthaier. Joa! Her blir det musikk i kveld, banna bein!,. I påvente av Bomber så var vi kjappt innom The Trout (heter den vel?), men det var for pakka med folk så det ble en liten tur for å finne øl og GT.

Konserten var selvfølgelig dritbra, den er jo som regel det, kansje ikke helt topp lyd – men nå er det vel en del ører i dette selskapet som har gått noen runder før da…så ..:)

Motorhead spiller fryktelig høyt, det er sikkert langt over noen form for anbefalt rock n roll konsert. Det er uansett en del øreplugger å se i salen, ingen av oss bruker selvfølgelig dette 🙂 :)… Eller, det finnes iallefall ingen bilde bevis på det, for å si det sånn. (må passe på øra da, dem må jo funke til Motorhead tour 2020 også)

Rock n roll! Kjøpe tskjorte, check. Så varre en syyykt (litt SRF humor der) lang taxi tur til Little Red Chilli House (ellernosånn). Skikkelig rock n roll bule, annbefales. Vi hadde dog litt issues med å slippe inn, men på forsøk to så var jeg innafor. Her var det også pakket med nordmenn, så vi fikk kapret et bord å ble stående med dem å snakke piss å drikke øl hele kvelden. Hyggelig gjeng!

Dag 2 i london var heller tøff for noen, oh pinsel og smerte!. Men lars,remig og jens kom seg til flyplassen iallefall – å ifølge facebook så kom dem seg vist også helt hjem.

Vi tok turen gjennom Hyde park, fikk jakta ned no mat å tok det i det hele tatt veldig med ro. Har en nydelig komposisjon som jeg fikk utført med iphone kameraet mitt “and i solnedgang”, skal se om jeg velger å dele det med massene å legge det ut her. Ellers så var det en utrolig fin høst dag, sol å greier – det var jo en stund siden. Hyde park er en bra traske plass, å nå har vi også lært at den stenges på kvelden. Vi har også lært at det er en lang vei å gå rundt parken, iallefall når formen ikke er helt der 🙂

Uansett, nå sitter man da på tog til Plymouth. Skal komme meg inn å rediger litt på dette inlegget når jeg får pc’n på nett på hotellet.(ipad tastatur er sånn passe kjipt å skrive mye på)